Klacht Blokker: Blokker reageert niet op mijn kachtenmail
Details
De klacht
Eind december heb ik drie Tefal koekenpannen gekocht bij Blokker.nlWaarvan nu één de anti-aanbaklaag volledig loslaat.
Ik heb Blokker een klachtenmail gestuurd met foto's en uitleg.
Van Blokker heb ik nog niet eens een bevestigingsmail ontvangen van de ingezonden klacht.
Men reageert überhaupt niet bij Blokker.
Wat ik wil, is dat men reageert op mijn klachtenmail en dat ze een vervangend product opsturen.
De oplossing
Ik wil een reactie op mijn mail.Ik wil een vervangend product voor de door hen geleverde inferieure koekenpan merk Tefal.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.