Blokker is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Blokker: Blokker reageert niet op mijn kachtenmail
Details
Klacht
Eind december heb ik drie Tefal koekenpannen gekocht bij Blokker.nlWaarvan nu één de anti-aanbaklaag volledig loslaat.
Ik heb Blokker een klachtenmail gestuurd met foto's en uitleg.
Van Blokker heb ik nog niet eens een bevestigingsmail ontvangen van de ingezonden klacht.
Men reageert überhaupt niet bij Blokker.
Wat ik wil, is dat men reageert op mijn klachtenmail en dat ze een vervangend product opsturen.
Gewenste oplossing
Ik wil een reactie op mijn mail.Ik wil een vervangend product voor de door hen geleverde inferieure koekenpan merk Tefal.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.