Klacht Blokker: Blokker reageert niet op mijn kachtenmail

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 437474
Gebruiker
S. Smit
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Eind december heb ik drie Tefal koekenpannen gekocht bij Blokker.nl
Waarvan nu één de anti-aanbaklaag volledig loslaat.
Ik heb Blokker een klachtenmail gestuurd met foto's en uitleg.
Van Blokker heb ik nog niet eens een bevestigingsmail ontvangen van de ingezonden klacht.
Men reageert überhaupt niet bij Blokker.

Wat ik wil, is dat men reageert op mijn klachtenmail en dat ze een vervangend product opsturen.

De oplossing

Ik wil een reactie op mijn mail.

Ik wil een vervangend product voor de door hen geleverde inferieure koekenpan merk Tefal.

3 reacties

  1. Auteur
    S. Smit
    Datum
    Tot op heden helemaal niks vernomen van Blokker.nl...... Schandalig!
  2. Auteur
    S. Smit
    Datum
    Klacht is nog steeds niet verholpen, blijft openstaan tot ik een nieuwe pan van hen heb ontvangen.
  3. Auteur
    S. Smit
    Datum
    Men reageert gewoon niet Blokker echte toppers daar!!

    Wij hebben besloten om een andere merk pan k bij een ander bedrijf aan te schade.

    Wij hebben dus de schade zelf maar gepakt, geen zin in dit eindeloze gezeik!

    Voor ons nooit meer Blokker, dit naar 35 jaar trouw klant te zijn geweest!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S. Smit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uitermate slecht bedrijf!! Wel verkopen maar geen enkele garantie bieden. Het was ooit een mooi bedrijf.........
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen