Klacht Blokker: Blokker reageert niet op mijn klachtenmail!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 446277
Gebruiker
Meryem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

18 april een klacht ingediend via de mail naar een zeer oprettige ervaring bij een blokkerfiliaal. 3 mei nogmaals gemaild als herinnering. Tot op heden nog geen antwoord. Lekker proffesioneel dit!

De oplossing

Graag wil ik een fatsoenlijke verklaring/antwoord op mijn klachtenmail en zeker ook excuses voor de onprofessioneel gedrag voor de mailomgang en klantomgang bij de blokker!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Meryem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helemaal niks, kan blokker nergens te pakken krijgen over mijn klacht. Schandalig!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen