Klacht Blokker: Blokker Tablet van merk polaroid werkt niet

Jos

27 april 2014 Blokker folder in huis gekregen ,mijn zoon van 7 dol enthousiast er stond een polaroid tablet aktie in voor 99,95.Wij samen op internet van zijn spaargeld de tablet gekocht(had beter moeten weten).Week later prima geleverd echter naar twee weken wilde het apparaat niet meer opstarten .Gebeld met het speciale nummer op de doos blijkt dat Blokker dit heel handig heeft uitbesteed aan een reparatie dienst.
Wij de tablet opgestuurd en inderdaad tijdens onze vakantie in Oostenrijk kregen we telefoon van de oppas dat de tablet gearriveerd was .Mijn zoon helemaal gelukkig. Bij thuiskomst teleurstelling groot bij het uitproberen maar half scherm .Nu toch wel beetje klaar mee en willen ons geld terug,weer bellen.Was niet mogelijk moest wederom worden opgestuurd ter reparatie en pas na drie reparaties word er gekekennaar een passende oplossing. weer opgestuurd , krijg ik vandaag bericht van reparatie bedrijf dat er een barst in zit en dit niet onder garantie valt ,Word vervolgd.

Graag geld terug voor mijn zoon ,was zijn spaargeld.

Jos
    Blokker laat de reparaties over aan een ander bedrijf die schermen met diverse bedrijfsregels zoals eerst 3 maal opsturen voor reparatie al voor men overgaat tot vervanging.
    Verder hanteert het bedrijf nog een aantal regels zodat Blokker buiten schot blijft.
    Gaan dus nooit meer naar Blokker.

Jos

Ook een klacht indienen over Blokker?