Opgelost door Blokker: Blokker veel te traag met terugbetalen

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 466919
Gebruiker
rodedonder
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Pan online bij Blokker gekocht. Deksel van pan was helemaal krom en sloot niet goed. Pan geretourneerd en het bedrag zou op mijn rekening gestort worden. Dit is nu al langer dan 14 dagen geleden. Ik word aan het lijntje gehouden. Het had allang op mijn rekening moeten staan.

De oplossing

Ik wil dat het geld vandaag nog op mijn rekening staat! Het is nu de 24e juli.

3 reacties

  1. Auteur
    rodedonder
    Datum
    Op Klachtenkompas geen reactie ontvangen. Via een andere weg zegt de klantenservice dat ik geduld moet hebben. Als ik de pan in de winkel gekocht zou hebben, dan had ik gelijk mijn geld ontvangen. De pan was niet goed (deksel helemaal krom) en nu wacht ik al 3 weken op mijn geld....
    Ik snap niet dat dit zo'n tijd moet duren.
  2. Auteur
    rodedonder
    Datum
    Inmiddels weer een aantal dagen verder en nog geen reactie van Blokker ontvangen. Op Klacht.nl staan veel dezelfde klachten, dus ik zou mensen willen aanraden om goed na te denken als ze bij Blokker een aankoop willen doen. Als er wat mis is met een product, dan ben je overgeleverd aan de grillen van Blokker. Blokker helpt zichzelf op deze manier naar de klote!
  3. Auteur
    rodedonder
    Datum
    Nu is er weer sprake van een storing.
    Dan is dat een hele lange storing, want er zijn vele mensen met mij die dezelfde klacht hebben. Ik ga het melden bij ACM Autoriteit Consument & Markt. Dit kan echt niet. Mensen weken laten wachten op hun geld..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rodedonder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk is mijn geld gestort, maar zal niets meer bij Blokker bestellen. Ook zal ik anderen zeker afraden om online een bestelling te plaatsen. Als er wat aan mankeert en het moet retour naar een verkooppartner, dan duurt het weken voordat ze het geld terugstorten. Gezien het aantal klachten ( Klacht.nl) ben ik zeker niet de enige....zie ook de FB-pagina van Blokker. Dus Blokker, pak dit op en ga er mee aan de slag!!!!!!!!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen