Opgelost door Blokker: Boekje Vivabox nog steeds geleverd in secretbox

JM

Deze week ontving ik de Secretbox, ook met een boekje van Vivabox. Op klachtenkompas en elders op Internet lees ik dat er al weken klachten binnenkomen. Volgens een reactie van Blokker op Internet hoort het boekje er helemaal niet in te zitten. Waarom wordt het dan nog steeds meegeleverd?

Gelijkwaardige compensatie. Een hotelvoucher o.i.d. waar ik moet bijbetalen vind ik niet gelijkwaardig.

Blokker
    Beste mevrouw Stoker,Hartelijk dank voor uw bericht. Wij begrijpen uw klacht betreft de Vivabox in de secretbox. Dit boekje had inderdaad niet in uw secretbox moeten zitten. Het was bedoelt voor de Blokker filialen in Belgie. Helaas zijn er in een aantal secretboxen voor de Nederlandse markt toch vivabox boekjes terecht gekomen. De secretboxen worden ingepakt door de leverancier en niet door Blokker zelf. Hierdoor kan Blokker niet zien wat er in de secretbox zit. Op het moment dat de klant een vivabox boekje ontvangt, zal dit worden doorgegeven aan de leverancier. Zij bieden de klant vervolgens een compensatie aan.Om uw secretbox ook aan te kunnen melden bij de leverancier, ontvangen wij graag uw ordernummer.Excuses voor het ongemak. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice
    JM
    Bedankt voor uw reactie. Het ordernummer was 9225776.
    Blokker
    Beste mevrouw Stoker.Hartelijk dank voor uw bericht.Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw ordernummer.Dit is doorgegeven aan de leverancier van de secretbox. Zij zullen u de compensatie toesturen.Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice
    JM
    Bedankt voor de reactie. Ik wacht de compensatie van de leverancier af.

JM

Ook een klacht indienen over Blokker?