Klacht Blokker: Click en collect werkt niet

Klachtnummer
# 576899
Gebruiker
rhuijts
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Product online besteld via click en collect, meteen betaald via iDEAL, ontvangst bevestiging gekregen. Echter, ik ontvang geen ophaalbericht. In de winkel zeggen ze dat zij geen bestellingsmail ontvangen hebben. En nee, zij mogen het bestelde product (dat gewoon bij hen in de winkel voorradig is!) niet meegeven….Als ik dan de klantenservice bel wordt mijn vraag afgedaan met ‘storing in het systeem’, zij kunnen de bestelling niet in orde maken en ik moet opnieuw bestellen. Ik krijg mijn geld pas over 10(!) dagen retour! Dat was dus de laatste keer dat ik bij Blokker bestel, wat een teleurstelling…

De oplossing

Ik wil mijn geld meteen retour en niet pas over 10 dagen. Of dat uk mijn bestelde product alsnog kan afhalen, zonder opnieuw te moeten betalen.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen