Opgelost door Blokker: Dat ik na 49 dagen mijn geld nog niet terug heb. Terwijl ze 10 dagen beloven.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 470122
Gebruiker
H.M. Nouwen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 24-06-2020 een wijnkoelkast retour gezonden, deze is in goede orde ontvangen en ik zou binnen 10 werkdagen mijn geld terug krijgen. Na 2 telefoontjes waarbij ik excuses kreeg aangeboden en de belofte dat het binnen 5 dagen op mijn rekening zou staan, heb ik nog steeds niks ontvangen. Op 04-08-2020 heb ik een e-mail verzonden in overleg met de consumentenbond waarin ik vraag om terug betaling van 193euro voor 11-08-2020. Hierop heb ik weer excuses en bevestiging gekregen dat ze er mee bezig zijn. Maar ondertussen is het 12-08-2020 en ik heb nog steeds niets ontvangen.

De oplossing

willen jullie bemiddelen zodat ik mijn geld terug krijg.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.M. Nouwen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 1 dag had ik het bedrag op mijn rekening alleen jammer dat het pas tot stand komt via klachten kompas.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen