Klacht Blokker: Deel van een internetbestelling na 1,5 maand nog niet geleverd, ondanks 3 telefoontjes

HammerNL

Eind november bestelde ik in uw webshop een aantal artikelen. 1 daarvan heb ik nog steeds niet ontvangen!!

Het betreft order 4787520 en het ontbrekende artikel is 1x nr 0111544. Ik heb inmiddels 3x met jullie gebeld waarvan de laatste keer op 10 december. Men zei steeds dat het artikel inderdaad nog bij Blokker in ’t magazijn lag en inderdaad nog niet aan PostNL was aangeboden. In het telefoongesprek van 10 december eiste ik mijn geld terug, maar dat bleek niet te gaan. Er werd me gezegd dat eerst het een en ander uitgezocht moest worden. Dit zou ongeveer een week duren.

Inmiddels zijn we een maand verder en heeft men mij nog niet teruggebeld. Op 20 december ontving ik zelfs een email van jullie, waarin wordt beweerd dat de order volledig is geleverd!

Wat een gedoe voor nog geen 8 euro! Belachelijk.

Restitutie van het aankoopbedrag a EUR 7,99

HammerNL
    Ik zie zojuist dat Blokker afgelopen vrijdag (10 januari) het geld van het ontbrekende artikel heeft teruggestort. Echter, nog geen enkele reaktie gehad van hun kant.
    HammerNL
    Vaak moeten bellen, pas 3 weken na email met daarin dreiging consumentenbond in te schakelen wordt het geld teruggestort, en dan ook nog zonder enige terugkoppeling.