Klacht Blokker: defect stoomstrijkijzer Philips

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 74207
Gebruiker
asje666
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 24 mei jl. Strijkijzer gekocht. Op 6 augustus jl. Strijkijzer teruggebracht naar winkel. Defect -> wordt niet meer warm. Blokker heeft strijkijzer gehouden ter reparatie. Status: 6 aug aanname aan kassa
18 aug ontvangen in dc
18 aug verzonden door dc ter reparatie
20 aug aangekomen bij reparateur
22 aug wordt gerepareerd
Dit is het laatste wat nu - 1 sept - op de reparatiesite staat.
Klanten"service" paar weken geleden mail gestuurd. Geen antwoord op ontvangen. Waarschijnlijk is "service" ook defect!

De oplossing

Nieuw strijkijzer of geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Geachte heer Voermans,Hartelijk dank voor uw bericht. Helaas staat er een periode van zes tot 8 weken voor de reparatie van een artikel van Blokker.
    Onze excuses voor het ongemak, wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice
  2. Auteur
    asje666
    Datum
    Ik heb dit strijkijzer amper 2 maanden in gebruik en nu moet ik 8 weken wachten op reparatie. En met "excuses voor het ongemak" is deze klacht voor jullie afgehandeld? Wat gaan jullie dit doen met de garantietermijn? Gaat die opnieuw in na reparatie? En als het strijkijzer weer defect gaat, moet ik dan weer 8 weken wachten? Graag ontvang ik van jullie z.s.m. de algemene verkoopvoorwaarden, welke ik niet heb ontvangen bij aankoop.
  3. Auteur
    asje666
    Datum
    Het feit dat klanten"service" niet eens de moeite neemt om te reageren zegt genoeg. Jammer voor de hardwerkende consument dat dit soort bedrijven en hun twijfelachtige praktijken bestaansrecht hebben in Nederland!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
asje666
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen