Klacht Blokker: defect stoomstrijkijzer Philips

asje666

Op 24 mei jl. Strijkijzer gekocht. Op 6 augustus jl. Strijkijzer teruggebracht naar winkel. Defect -> wordt niet meer warm. Blokker heeft strijkijzer gehouden ter reparatie. Status: 6 aug aanname aan kassa
18 aug ontvangen in dc
18 aug verzonden door dc ter reparatie
20 aug aangekomen bij reparateur
22 aug wordt gerepareerd
Dit is het laatste wat nu - 1 sept - op de reparatiesite staat.
Klanten"service" paar weken geleden mail gestuurd. Geen antwoord op ontvangen. Waarschijnlijk is "service" ook defect!

Nieuw strijkijzer of geld terug.

Blokker
    Geachte heer Voermans,Hartelijk dank voor uw bericht. Helaas staat er een periode van zes tot 8 weken voor de reparatie van een artikel van Blokker.
    Onze excuses voor het ongemak, wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice
    asje666
    Ik heb dit strijkijzer amper 2 maanden in gebruik en nu moet ik 8 weken wachten op reparatie. En met "excuses voor het ongemak" is deze klacht voor jullie afgehandeld? Wat gaan jullie dit doen met de garantietermijn? Gaat die opnieuw in na reparatie? En als het strijkijzer weer defect gaat, moet ik dan weer 8 weken wachten? Graag ontvang ik van jullie z.s.m. de algemene verkoopvoorwaarden, welke ik niet heb ontvangen bij aankoop.
    asje666
    Het feit dat klanten"service" niet eens de moeite neemt om te reageren zegt genoeg. Jammer voor de hardwerkende consument dat dit soort bedrijven en hun twijfelachtige praktijken bestaansrecht hebben in Nederland!

asje666

Ook een klacht indienen over Blokker?