Klacht Blokker: Dual Led-tv 32" lang in reparatie

17-07-2013 - TV gekocht Blokker Steenwijk
17-08-2013 - Storing aangemeld
23-08-2013 - TV opgehaald door UPS
29-08-2013 - TV aangekomen bij Digitest
05-09-2013 - Diagnose gesteld; onderdeel besteld.
09-09-2013 - Klacht gemaild naar Blokker klantenservice
27-09-2013 - Antwoord op email door Blokker
10-10-2013 - Telefonisch contact met Blokker klantenservice; ik moest contact opnemen met Dual; reparaties duren nu eenmaal lang.
17-10-2014 - Weer telefonisch contact met klantenservice; nu was de booschap dat de reparatie inderdaad lang duurde; ik zou een nieuwe tv krijgen
29-10-2014 - Nieuwe tv nog steeds niet geleverd; was even niet op voorraad, maar de klant even bellen en/of alternatief voorstellen is er niet bij. Geld terug gevraagd; wilden ze mail met bankrekeningnr hebben.
05-11-2014 - Vorige week verstuurde mail eindelijk ontvangen(!); nog 3 tot 4 werkdagen wachten op geld

Nu eindelijk een keer mijn geld terug en een excuusbrief zou op z'n minst wel op zijn plaats zijn. Ik heb het gevoel gewoon niet serieus genomen te zijn en zal nu niet zo snel meer iets van elektronica bij de Blokker kopen. Er zijn regels in dit land, waar ook de Blokker zich aan te houden heeft. Toen mij een nieuwe tv beloofd werd, ging ik er van uit dat dit bij wijze van spreken dezelfde dag nog geregeld had kunnen worden. Ik heb als klant niets te maken met welke administratieve processen dan ook, zeker niet als ik al zo lang wacht. We zijn nu 3 maanden verder en ik heb twee weken tv kunnen kijken; ik vind het werkelijk schandalig!

Websania
    Ondertussen is mijn geld teruggekomen, maar de Blokker is mij als klant kwijt. Blokker wil - zo lijkt het wel - graag van zijn winkels af, want de service is nu net zo goed of zelfs slechter dan de service van menige webshop.

Websania

Ook een klacht indienen over Blokker?