Klacht Blokker: Dual televisie 32 inch defect

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 36724
Gebruiker
Juud
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In juni hebben wij bij Blokker een Dual tv 32 inch gekocht. Bij thuiskomst bleek het geluid te haperen. Na contact met onze provider bleek het echt aan het toestel te liggen. Vervolgens een andere tv aangesloten die het wel gewoon doet. Ter reperatie verzonden naar Dual in augustus. Na drie weken retour. Niet gemaakt. Na telefonisch contact bleek het moederbord te zijn vervangen en de tv was gereinigd (knap aangezien het toestel amper was gebruikt). Opnieuw ter reperatie verzonden. Ontvangen nu een mail dat de tv defect is ontvangen, het scherm is gebarsten. De tv wordt niet gerepareerd, wanneer wij de tv terug willen ontvangen dan moeten we betalen. De garantie is per direct vervallen. Ik kan u verzekeren dat de tv goed was ingepakt, we zijn ook niet dom. Inderdaad niet in het orignele materiaal, omdat dat na de eerste verzending niet retour is verzonden. Wat nu? 4 Maanden geleden een tv gekocht die nooit heeft gewerkt, dus gewoon 250 euro weg?

De oplossing

Een nieuwe tv? Geld retour? Iets van service? We kochten extra bij een winkel en niet via internet, omdat we graag willen dat de winkels blijven bestaan.

1 reactie

  1. Auteur
    Juud
    Datum
    Geen reactie van Blokker gehad. Heb vorige week nog gemaild naar de klantenservice, maar ook geen bericht terug. Heb diverse malen gebeld, maar ze nemen nooit de telefoon op (heb zelfs al heel vaak het nummer gecontroleerd). Nu maar weer een mail verzonden, maar na vijf maanden ben ik het spuugzat!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Juud
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen