Klacht Blokker: Dual Tv 24// je moet naar Engelan bellen voor de service.niet in nederland

Maria

De afstandbediending ,doet `t niet
De service nummer is in Engeland.
Kan niet In Nederland gedaan worden
Mag niet bij Blokker neerleggen.
Ik vind dat hun maar moeten oplossen

Ik hoop dat ,ze met èen goede oplossing komen

Blokker
    Beste mevrouw Megens,Hartelijk dank voor uw bericht.Wij vinden het zeer vervelend om te horen dat de afstandsbediening van uw Dual televisie defect is geraakt.De garantie en de reparatie van Dual artikelen wordt niet door Blokker zelf gedaan. Blokker heeft te weinig technische kennis om dit soort artikelen te kunnen beoordelen of te repareren. Daarom is er met Dual afgesproken dat hun eigen klantenservice en reparatiecentrum u helpt bij problemen.In uw bericht geeft u aan dat het servicenummer in Engeland zou zijn. Dit is niet het geval. Het telefoonnummer waar u naar kan bellen bij dit soort problemen is een Nederlands nummer. U hoeft niet meer kosten te maken dan voor een ander binnenlands telefoonnummer. U kunt hen bereiken door naar: 0080034448378.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Blokker?