Klacht Blokker: Dual tv blokker

marry

ik heb sinds mei 2014 een dual tv van blokker ik blij voor het eerst in mij leven een nieuw tv en ook nog plat nu 6 maanden later geluid valt zo nu en dan uit, 6 maal kpn gebeld nieuwe hd kastje nog uitval geluid 1 week later nieuwe modum nog steeds het wegvallen van geluid 1 week later nieuwe afstand bediening, helaas geluid weer zo nu en dan uit. dual gebeld lang wachten verbinding verbroken .ben nog steeds met kpn in gesprek , voor de oplossing.bellen naar dual heeft dus ook geen zin .nu ga ik dus naar de bewuste blokker en wil mijn geld terug. word vervolgt.dan maar een durder tv die het wel voor jaren doet,

ik wil gewoon mijn geld terug als het niet aan de kpn ligt.

Blokker
    Geachte heer/mevrouw ArnoldusSpijtig om te vernemen dat uw Dual tv defect is geraakt.
    Indien uw DUAL televisie defecten vertoont, kunt u uitsluitend contact opnemen met klantenservice van Dual op telefoonnummer 00800-34448378.
    DUAL is verantwoordelijk voor het gratis ophalen, repareren en retourneren van uw televisie. Het is helaas niet mogelijk om de Dual tv in een Blokker winkel aan te bieden ter reparatie.
    De Dual klantenservice is geopend van maandag t / m vrijdag 09:00 t / m 17:00. Tevens kunt u uw Dual tv ter reparatie aanmelden via de volgende link: http://www.digitest-service.de/support/index.php?language=nl&country=nl&action=dualrmaOnze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Blokker Klantsenservice

Ook een klacht indienen over Blokker?