Opgelost door Blokker: easy bread broodcapsules

g.v.leeuwen

Er zijn geen capsules te bestellen oftewel alleen speltano of glutenvrij ,(toevallig de 2 duurste),terwijl men adverteerd met 5 soorten brood. Blokker zelf verkoopt nog steeds de broodmachine, maar verkoopt geen broodcapsules. Bij navraag word mij verteld dat het probleem bekend is en dat dit na 4a5 maanden zeer waarschijnlijk opgelost zal zijn. Ondertussen kan ik de broodmachine alleen maar als decoratie in de keuken zetten ! Retourneren is niet mogelijk, omdat de machine gebruikt is !?

Wil graag van de beloofde keuzes gebruik kunnen maken ! Indien dit niet mogelijk is ,is de broodmachine niet functioneel !en heeft men mij iets verkocht wat ik niet naar behoren en als belooft kan gebruiken.

g.v.leeuwen
    Blokker heeft snel gereageerd en mij in het gelijk gesteld, ze kunnen mij niet op korte termijn helpen, omdat ook zij afhankelijk zijn van easy bread en het dus een paar maanden gaat duren vooraleer deze de capsules reguleer kan leveren , dus het is eigenlijk easy bread die in deze in gebreke blijft.Toch is Blokker mij tegemoet gekomen met een cadeaubon, hetgeen ik wel kan waarderen, bedankt Blokker voor de duidelijke uitleg en de pleister op de wonde met vr. gr. Ger

g.v.leeuwen

Ook een klacht indienen over Blokker?