Klacht Blokker: Erg geïrriteerd over de gang van zaken

Klachtnummer
# 373478
Gebruiker
Simone
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zaterdag 22 juni een airco besteld online. Deze zou maandag geleverd worden. Volgens track and tracé werd het dinsdag tussen 12.00 en 14.30. Echter staat er boven" pakket nog niet in sorteerproces.
Vandaag dus niet geleverd.vandaag thuis gebleven voor de post. Kijk ik zojuist weer op track and tracé, zelfde verhaal. Gebeld met klantenservice. Zij weten ook niet waar het pakket is. Moet maar rustig wachten? Geeist dat mijn bestelling geannuleerd wordt en geld terug. Kan ook niet
Nu wordt het pakket waarschijnlijk bij 1 vd buren afgeleverd. Als zij tekenen zijn wij van onze centen en airco af.

De oplossing

Annuleren van de bestelling en geld retour.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen