Klacht Blokker: Externe partij, dan geen garantie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 530629
Gebruiker
J.J. van Rijsingen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geen gekookt Paaseitje
In feb. 2020 een Princess eierkoker gekocht. Geen zacht gekookt eitje met Pasen, want de stoppen klapten eruit en het apparaat doet niets meer. De klantenservice van Blokker gebeld en na 5 vruchteloze gesprekken waarbij telkens storing in de lijn optreedt, schrijf ik deze review in de hoop dat er een oplossing komt van Blokker, want daar heb ik het apparaat tenslotte gekocht. De externe partij PlazaSale is failliet en niet bereikbaar.
Één van de medewerksters van de klantenservice raadde mij aan het product gratis op te sturen naar PlazaSale maar via hun website is mijn eierkoker onvindbaar, terwijl ik wel een correct ordernummer heb. Weer gebeld met klantenservice voor de 5e keer, maar bij het woordje externe partij is deze medewerkster heel stellig. Kan niet! Ik snap werkelijk niet dat Blokker dit laat gebeuren...
Graag reactie

De oplossing

Geld terug of nieuwe eierkoker

2 reacties

  1. Auteur
    J.J. van Rijsingen
    Datum
    Graag vanuit Blokker een adequate reactie!
  2. Auteur
    J.J. van Rijsingen
    Datum
    Nog steeds geen adequate of positieve reactie van Blokker.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.J. van Rijsingen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Blokker heeft niets gedaan. Princess zelf wel. Heeft nieuwe eierkoker gestuurd!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen