Klacht Blokker: Fabriekswachtwoord bij opstarten tablet (type MID 2809PCE02)

WK

Door ziekte maanden niet op tablet (MID2809PCE02) gewerkt.
Na opladen gestart. Er wordt om wachtwoord gevraagd !
IK HEB BIJ DE EERSTE OPSTART GEEN!! WACHTWOORD INGEZET.
Doe ik ook nooit omdat ik dat lastig vind !

Nu kom ik niet meer op de startpagina met iconen.
MIJN VRAAG: WAT IS HET FABRIEKSWACHTWOORD DAT ER STANDAARD IN
DE FABRIEK IN WORDT GEZET ?
Zou ZEER BLIJ zijn met WERKEND antwoord, dan kan ik eindelijk mijn tablet weer gebruiken. Bij voorbaat hartelijk dank
(in 2015 gekocht bij Blokker Emmen).

Afz. W.Kruit

Ik hoop en verwacht een afdoend antwoord omdat het fabriekswachtwoord
in de hele gebruikshandleiding niet wordt vermeld.

Gaarne ook telefoonnummer van Polaroid Nederland.
HET TELEFOONNUMMER IN DE HANDLEIDING WORDT NIET GEBRUIKT EN KLOPT DUS NIET (MEER?).

Blokker

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben direct contact opgenomen met Polaroid voor u. Zij hebben aangegeven dat de enige manier om dit probleem te herstellen, de tablet te resetten is. Dit doet u als volgt:
    - U schakelt de tablet uit.
    - U drukt een volume knop en de aan knop gelijktijdig in, net zo lang tot er op het scherm een menu verschijnt.
    - In dit scherm wordt onder andere de optie terugzetten naar fabrieksinstellingen aangeboden.

Wanneer u hiervoor kiest wordt de tablet gereset. Dit betekend wel dat alle gegevens die u zelf op de tablet heeft gezet hier niet meer op zullen staan. Mocht het terugzetten naar de fabrieksinstellingen toch niet het gewenste effect hebben dan kunt u het beste direct contact opnemen met de Polaroid helpdesk. Zij zijn te bereiken via het volgende telefoonnummer: 00800-34448378. Aan dit nummer zijn geen extra kosten verbonden. Wel moet er bij vermeld worden dat wanneer u dit nummer belt, er de eerste paar seconden niets te horen is. Het duurt enige tijd voordat het bandje met het keuze menu start.

Mocht u er niet uitkomen dan helpen wij u uiteraard ook graag verder.

Saskia
    Blokker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Blokker?