Klacht Blokker: Fout door systeem moet klant onder leiden.

Klachtnummer
# 271686
Gebruiker
Hansje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Borstkolf besteld via de site maar ipv daarvan een beker thuisbezorgd gekregen. Na telefonisch contact bleek dat er een verkeerde prijs was bij de borstkolf en daarom wilden ze me geld terugstorten op rekening, maar ik wil gewoon mijn bestelde en betaalde product hebben, omdat het niet mijn probleem is dat er een foutieve prijs bij zit. En die tuitbeker hoef ik daarvoor niet in de plaats.

De oplossing

Mijn product alsnog krijgen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen