Klacht Blokker: Garantie koffiemachine Blokker

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 408485
Gebruiker
Tiktok91
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2,5 jaar geleden een koffiemachine aangeschaft bij de Blokker. Op deze machine zit 2 jaar garantie. Net voor het verstrijken van deze 2 jaar begaf de opschuimer het, waardoor het reinigingsproces ook niet voldaan kan worden.

Binnen de garantietermijn heb ik melding gemaakt bij de Blokker en zij hebben het defect ''gerepareerd''. Na het verstrijken van de garantietermijn heb ik de koffiemachine weer ontvangen en dacht weer te kunnen genieten van een goede machine.

Tot mijn teleurstelling blijkt echter dat de opschuimer nog steeds niet functioneert en hierdoor kan ik de machine niet meer reinigen. M.a.w., de machine kan ik niet meer gebruiken.

Deze week heb ik contact gehad met de Blokker en zij geven aan dat de garantietermijn verstreken is en dat ze niets meer voor me kunnen doen. Dat terwijl mijn eerdere klacht niet voldoende is opgelost. Dit kan toch niet waar zijn?!

De oplossing

Ik zie graag een financiële compensatie vanuit Blokker, zodat ik een nieuwe koffiemachine kan aanschaffen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tiktok91
Datum
Uiteindelijke oplossing
Reactie tot op heden uitgebleven
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Blokker?