Klacht Blokker: Gasveer van verstelbare tuintoel defect. Gekocht 2012 bij Blokker. Blokker zegt niets te kunnen doen.

Klachtnummer
# 177995
Gebruiker
Johannes
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Op 22 jul. 2016 om 10:28 heeft info@blokker.nl het volgende geschreven:

Beste heer Jenster,

Wat jammer dat uw gasveer defect is. Helaas is het voor ons niet mogelijk om u dit onderdeel los te leveren. Wij kunnen u ook niet voorzien van een leverancier om de gasveer te bestellen. Ik raad u aan om via een zoekmachine zoals Google op zoek te gaan naar een gasveer. Via deze weg zult u binnen korte tijd een nieuwe gasveer vinden.

Met vriendelijke groet,

Blokker Klantenservice
Debra
-------------------------------------------------------------------------
Op 19-07-2016 stuurde u ons het volgende bericht:

Wij hebben in 2012 vier Sebutal lounge stoelen bij U gekocht artnr 2362101. Nu is van een de gasveer defect. Kunt U mij vertellen hoe / waar ik deze kan bestellen , evt via U ?
vr grt J.Jenster

De oplossing

Levering nwe gasveer of in ieder geval zorgen dat ik er ergens een kan bestellen en mij niet met kluitje in riet sturen. Stoel had 3 jaar garantie .

3 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Beste heer,

    Heel vervelend dat de gasveer het heeft begeven. De loungestoel Setubal zit niet meer in ons assortiment. Daarom heb ik contact opgenomen met het tuindistributiecentrum. Helaas hebben zij geen gasveer meer voor deze stoel. Ook hebben zij geen andere gasveer liggen die voor de Setubal stoel geschikt zou zijn. Daarna heb ik voor u contact op laten nemen met de leverancier van de stoelen. Hieruit bleek dat zij de stoelen niet meer maken. Een nieuwe gasveer voor u bestellen is hierdoor niet meer mogelijk. De leverancier heeft geen klantenservice, hierdoor is het niet mogelijk om u van contactgegevens van hen te voorzien.
    Hier schiet u helaas niet veel mee op, daar ben ik mij van bewust. Indien u kunt aangeven waardoor de gasveer defect is geraakt en u kunt foto's van de defecte gasveer bijvoegen, dan ga ik voor u kijken of ik u toch niet op de een of andere manier nog kan helpen. U kunt de gevraagde gegevens doorsturen + uw aankoopbewijs naar info@blokker.nl onder vermelding van contactnummer 1178103.
    Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

    Met vriendelijke groet,

    Saskia
    Blokker Webcare
  2. Auteur
    Johannes
    Datum
    Foto's naar Blokker opgestuurd en wacht nu op reactie
  3. Auteur
    Blokker
    Datum
    Beste heer,

    Helaas heb ik de door u toegestuurde foto's nog niet terug kunnen vinden in ons registratiesysteem. Daarom hoor ik graag van u of deze inmiddels wel al is behandeld. Mocht dit niet het geval zijn, dan ontvang ik graag het contactnummer dat de e-mail gekregen heeft. Dan pak ik deze alsnog direct op.

    Met vriendelijke groet,

    Saskia
    Blokker webcare

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen