Klacht Blokker: geen aankoopbon wel dagafschrift met pintransactie,nietruilen,of geld terug

Seeburg

geen aankoopbon wel dagafschrift met pintransactie voor een Princess contactgrill van 5 maanden oud. Volgens beleid Blokker geen ruil of geld terug. Consumentengids juli geeft aan dat dit wel een aankoopbewijs is. Medewerkster gaf aan dit dit wel goed was, bedrijfsleider zei een dag later van niet.

aangezien de contactgrill al is verwijderd graag bevestiging dat het dagafschrift wel voldoende is. Natuurlijk is geld terug nog het beste. Als elk bedrijf zo zijn eigen beleid heeft, net als Blokker, heb je niks aan het artikel wat jullie geplaatst hebben in de gids van juli/augustus 2013,

Blokker
    Beste Klaas,Excuses voor het ongemak. Erg vervelend dat de contactgrill het na 5 maanden heeft begeven.In dit geval had de bedrijfsleider u voorzien van de juiste informatie. Wij kunnen helaas niets zonder de kassabon of het ordernummer beginnen. Op een bankafschrift staat namelijk geen ordernummer bij een aankoop in een van onze filialen. En daarom kunnen wij niet exact achterhalen om welk product het gaat.We willen u dus graag helpen maar dan hebben we wel een kassabon of een bankafschrift met een ordernummer (bij een online bestelling) nodig. Als u in het bezit van een van deze gegevens dan helpen we u graag verder om tot een goede oplossing te komen.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Blokker
    Bas

Ook een klacht indienen over Blokker?