Opgelost door Blokker: Geen geld terug bij retour brengen van ondeugdelijk product.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 129910
Gebruiker
rvdsteen
Datum
4 reacties

Details

Klacht

In augustus een wekkerradio gekocht. deze werkt niet naar behoren. Het gaat een dag of drie, vier goed en vervolgens verdwijnt de tijd van het scherm en krijg ik streepjes in beeld. Wekker loopt als dit gebeurd dus ook niet af.
Vandaag de wekkerradio terug gebracht naar de winkel. ik kan eenzelfde merk wekkerradio krijgen, echter ik wil dit niet. Andere wekkerradio's heeft deze Blokker niet meer op voorraad. (wel dezelfde als ik heb teruggebracht, maar ik wil deze niet meer) Dus ik wil graag mijn geld terug. Dit is niet mogelijk volgens dames van de blokker. een tegoedbon of een kadobon. (zelf heb ik het product niet binnen 30 dagen teruggebracht ivm vakantie)

Gewenste oplossing

Bij het retour brengen van ondeugdelijk product gekocht bij de blokker, wil ik graag mijn geld terug en niet een cadeau bon.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum

    Beste mevrouw van der Steen,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij vinden het vervelend om te horen dat de wekkerradio die u in augustus aangekocht heeft al defect is geraakt.

    U geeft aan de wekkerradio al ter beoordeling aan de winkel heeft aangeboden. Wanneer uw klacht gegrond verklaard is door het personeel heeft u recht op een omruiling of een tegoedbon. Wanneer u hier beide geen prijs op stelt heeft u recht op uw aankoopbedrag terug.

    Wanneer de winkel uw garantievraag heeft afgewezen maar u toch uit serviceoverweging een oplossing wilt aanbieden heeft u geen recht op uw aankoopbedrag retour. Dan kunt u alleen gebruik maken van wat de winkel u aangeeft.

    Helaas heeft u in uw bericht niet aangegeven in welk filiaal u de wekkerradio ter beoordeling heeft aangeboden. Hierdoor hebben wij geen contact met hen op kunnen nemen hierover.

    Excuses voor het ongemak.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Blokker Klantenservice
  2. Auteur
    rvdsteen
    Datum
    beste,

    bedankt voor de snelle reactie.
    Ik wilde geen omruiling van eenzelfde product en men kon mij geen gelijkwaardig product aanbieden omdat deze er niet waren. Dus dan ga ik er vanuit dat : klacht gegrond verklaard is door het personeel en ik recht heb op een omruiling of een tegoedbon. in dit geval stelde ik beide geen prijs op en heb ik recht op het aankoopbedrag terug.
    Echter ik krijg geen aankoopbedrag bedrag, maar een cadeaubon. Wekkerradio is in Boxtel gekocht.
    rita vd steen
  3. Auteur
    Blokker
    Datum
    Beste mevrouw van der Steen,

    Wij bedanken u voor het doorgeven van het filiaal waar u de wekkerradio ter beoordeling heeft aangeboden.

    Met de bedrijfsleidster zijn wij overeengekomen dat u alsnog uw aankoopbedrag terug kan krijgen bij hen in de winkel.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Blokker Klantenservice
  4. Auteur
    rvdsteen
    Datum
    Goed opgepakt!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen