Klacht Blokker: Geen hoes voor aangeschafte strijktafel te koop.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326895
Gebruiker
Wegwerpmaatschappij?
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2016 een strijkplank gekocht van Allibert. Nu ben ik toe aan een nieuwe strijkhoes. Blijkt er niets te passen omdat er geen ruimte is tussen plank en stuk waar je het strijkijzer zet. Ik heb appcontact gehad met een dame van Blokker. Jammer maar helaas, de hoezen zijn niet meer te krijgen. Strijktafel van 39, 95 na 2 jaren weggooien? Ik vind het idioot! Ik wil een oplossing en verwacht enige coulance van Blokker bij de aanschaf van een nieuwe plank.

De oplossing

Ik wil graag een oplossing, coulance bij aanschaf nieuwe strijktafel.
Het appcontact verliep op een toon van; jammer maar helaas. Allibert is gestopt met verkoop , wij kunnen niets voor u doen. Garantie is voorbij. Heeft met garantie niets te maken, er is immers niets kapot. Kort door de bocht denken. Ik verwacht een klantvriendelijke oplossing.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wegwerpmaatschappij?
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie van Blokker .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen