Klacht Blokker: Geen levering, geen geld retour !

Blokker

Na 3 keer op afgesproken data nog geen levering van tuinmeubelset.
Na 3e keer geen levering, mbv Consumentenbond, brief naar Blokker. Graag ontbinding overeenkomst,omdat we niets geleverd krijgen.
Post.nl gebeld, chauffeur heeft "manco"gemeld, maar daar doet niemand iets mee !!
2 1/2 week nu later geen reactie van de Blokker en nog geen geld retour !!
Net weer contact gehad met Consumentenbond.

Geld retour !! € 279,00 en bezorgkosten 30,00 = € 309,00

Blokker

Beste heer Hoorneman,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het zeer vervelend dat de levering van uw tuinset tot drie maal aan toe niet uitgevoerd is. Blokker streeft ernaar om iedere bestelling zo snel mogelijk te laten afleveren. Helaas heeft Blokker geen eigen bezorgdienst, hiervoor zijn wij afhankelijk van een derde partij.

Uit uw omschrijving blijkt dat de communicatie tussen Blokker en de vervoerder gebrekkig is geweest. U had hier nooit de dupe van mogen worden. Hier bieden wij dan ook onze excuses voor aan.

Er is voor u inmiddels een retourbetaling aangevraagd bij de financiële afdeling van Blokker. Hier heeft de medewerker die dit voor u gedaan heeft een e-mail over naar u toe gestuurd.

Vanwege het ongemak dat u heeft ondervonden hebben wij u aangemeld voor een eventuele tegemoetkoming. Of u in aanmerking komt voor een tegemoetkoming kunnen wij u op dit moment nog niet toezeggen. De beslissing hierover wordt niet door de klantenservice zelf genomen. U zal hier nog bericht over ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Blokker?