Klacht Blokker: Geen tegoedbon maar geld terug!

Mabel

2 maanden geleden kocht ik via internet een koffiezetapparaat van Russel Hobbs bij Blokker. Afgelopen week was het al kapot. Wij naar de winkel op het Zuidplein in Rotterdam. Het koffiezetapparaat werd terug genomen en wij zochten een ander apparaat uit. Het prijsverschil was 10 euro. We kregen GEEN geld terug maar een TEGOEDBON. Ik protesteerde in de winkel want ik heb verlopig niets nodig van Blokker. Bij thuiskomst zag ik (gelukkig) dat deze bon maar 30 dagen geldig is.
Ze hopen waarschijnlijk dat je het vergeet of niet in de gaten hebt ofzo.
Niet bepaald klantvriendelijk. Zo gaat Blokker over MIJN portemonnaie.

Geld i.p.v. tegoedbon

Blokker
    Beste mevrouw Weeda Steenman,Hartelijk dank voor uw bericht.Wij vinden het zeer vervelend dat uw aankoop al zo snel defect is gegaan.U geeft aan dat u in plaats van de tegoedbon liever geld had willen ontvangen. Dit omdat u voorlopig niets nodig heeft van de Blokker. Het uitgeven van een tegoedbon in het geval van een omruiling valt binnen het Blokker beleid.Het is inderdaad correct dat een Blokker tegoedbon dertig dagen geldig is. Echter, wanneer de bon niet binnen deze tijd is gebruikt kunt u deze om laten wisselen voor een Blokker cadeaukaart. De Blokker cadeaukaart is wel onbeperkt geldig. U kunt uw tegoedbon omwisselen door deze per post te sturen naar het Blokker hoofdkantoor, t.a.v. de klantenservice, van der Madeweg 13, 1114 AM Amsterdam-Duivendrecht. Vermeld u in een begeleidend briefje uw adresgegevens zodat wij u een cadeaukaart retour kunnen sturen.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice
    Mabel
    Ik begrijp echt niet dat u zulke "oplossingen" aandraagt.
    Heel klant onvriendelijk. Het lijkt erop dat het Blokker beleid erop gericht is dat consumenten de tegoedbon vergeten of niet weten hoe te besteden. Extra inkomsten voor Blokker dus! Kassa!
    Ik zal mij wel 2 keer bedenken voor ik weer iets koop bij Blokker.
    Ik kan mijn geld overal kwijt.
    Toch bedankt voor de reactie.
    Mabel
    Ik begrijp echt niets van de bedrijfsvoering van Blokker. In deze tijd kunnen mensen OVERAL kopen. Ik heb in 6 maanden tijd 3 producten bij Blokker gekocht die alle drie kapot zijn gegaan. Eerst een wekker. Die ging kapot. Andere wekker uitgezocht. Die ging ook weer kapot. Dezelfde waren niet op voorraad dus kon ik alleen een duurdere wekker kopen . Ook het koffiezetapparaat dat ik bij Blokker kocht ging kapot. Nu zit ik met allerlei tegoedbonnen. En bedankt Blokker. Mij niet meer gezien!!!!
    t

Mabel

Ook een klacht indienen over Blokker?