Klacht Blokker: geen vestiging en uit wachtrij klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 374648
Gebruiker
familie B
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onjuiste vestigingsinformatie op website en na 10:32 minuten in de wachtrij klantenservice eruit gegooid.
Hallo Blokker,
Waarom hebben jullie op jullie website staan dat er filiaal in Wervershoof is?
Ik er naar toe rijden, geen winkel. Is er allang niet meer, heb het daar aan een passant gevraagd.
Later gebeld naar de klantenservice, na 10:32 minuten veel herrie aangehoord te hebben (muziek) en het bericht dat de adviseurs allemaal in gesprek waren, werd ik uit de wachtrij gegooid.
Product wat ik wil kan ook niet via de website besteld worden.
Ik kan mij nu wel voorstellen dat het niet goed gaat met Blokker.

De oplossing

Zorgen dat ik het product alsnog kan kopen. Website aanpassen en klantenservice aanpassen.

1 reactie

  1. Auteur
    familie B
    Datum
    Hallo Blokker, gaat uw bedrijf nog reageren?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
familie B
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen