Klacht Blokker: gesprongen glazen pannendeksel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 134169
Gebruiker
L. Vermaasen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Gero Grenoble 4 6 dlg pannenset gekocht 17-04-2013. Vlgs verkoper 0419540 vd fa.Blokker te Vught een goed product gelijk aan SOLA. Tot mijn schrik is tijdens het koken op de lage stand van mijn inductiekookplaat, het volgende gebeurd. Ik hoorde een enorme knal en na enige tijd zag ik dat het glazen deksel van mijn pan aan gruzelementen was. Heb mijn eten weggegooid en kan mijn pan nu niet langer meer gebruiken, conclusie : gevaarlijke pannendeksels, dus ONVEILIG PRODUKT, ik heb nu geen vertrouwen meer in de overige deksels. De reactie van Blokker in Vught ; garantie van 2 jaar =verstreken....
Blokker wil dus NIETS DOEN !
Vlgs. consumentenbond is vlgs. de wet de VERKOPER aansprakelijk !

De oplossing

Excuses zou op zijn plaats zijn. Tevens zou het op z,n MINST netjes zijn n nieuwe pan aan te bieden.

3 reacties

  1. Auteur
    L. Vermaasen
    Datum
    Klantenservice heeft kontakt gezocht en gaan het onderzoeken
  2. Auteur
    Blokker
    Datum
    Beste mevrouw Vermaasen.

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben u per briefpost een bericht toegestuurd over de verdere afhandeling van uw klacht. Dit omdat u de klacht zoals hierboven ook per briefpost aan ons heeft doen toekomen. Wij verwachten dat u de brief een deze dagen zal ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Blokker Klantenservice
  3. Auteur
    L. Vermaasen
    Datum
    Bieden mij een nieuw pannendeksel aan, welke ik bij de leverancier moet bestellen om het snel te verkrijgen, gaan niet in op mijn wantrouwen tov mijn andere deksels. vlgs blokker was deze serie niet meer in de handel?? Dus ik vraag me wel af of deze deksel dan past op mijn pannetje ??? Ik wacht het verder af. Had gehoopt op geld terug en dan een andere set, van ander merk aanschaffen. Maar helaas. !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. Vermaasen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen