Klacht Blokker: gesprongen glazen pannendeksel

L. Vermaasen

Gero Grenoble 4 6 dlg pannenset gekocht 17-04-2013. Vlgs verkoper 0419540 vd fa.Blokker te Vught een goed product gelijk aan SOLA. Tot mijn schrik is tijdens het koken op de lage stand van mijn inductiekookplaat, het volgende gebeurd. Ik hoorde een enorme knal en na enige tijd zag ik dat het glazen deksel van mijn pan aan gruzelementen was. Heb mijn eten weggegooid en kan mijn pan nu niet langer meer gebruiken, conclusie : gevaarlijke pannendeksels, dus ONVEILIG PRODUKT, ik heb nu geen vertrouwen meer in de overige deksels. De reactie van Blokker in Vught ; garantie van 2 jaar =verstreken....
Blokker wil dus NIETS DOEN !
Vlgs. consumentenbond is vlgs. de wet de VERKOPER aansprakelijk !

Excuses zou op zijn plaats zijn. Tevens zou het op z,n MINST netjes zijn n nieuwe pan aan te bieden.

L. Vermaasen
    Klantenservice heeft kontakt gezocht en gaan het onderzoeken
    Blokker
    Beste mevrouw Vermaasen.

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben u per briefpost een bericht toegestuurd over de verdere afhandeling van uw klacht. Dit omdat u de klacht zoals hierboven ook per briefpost aan ons heeft doen toekomen. Wij verwachten dat u de brief een deze dagen zal ontvangen.

Blokker Klantenservice
    L. Vermaasen
    Bieden mij een nieuw pannendeksel aan, welke ik bij de leverancier moet bestellen om het snel te verkrijgen, gaan niet in op mijn wantrouwen tov mijn andere deksels. vlgs blokker was deze serie niet meer in de handel?? Dus ik vraag me wel af of deze deksel dan past op mijn pannetje ??? Ik wacht het verder af. Had gehoopt op geld terug en dan een andere set, van ander merk aanschaffen. Maar helaas. !

L. Vermaasen

Ook een klacht indienen over Blokker?