Opgelost door Blokker: goederen niet ontvangen van Blokker

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 168551
Gebruiker
Michel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb op 04/05/20116 een bestelling bij blokker gedaan en betaald via iDeal en tot op heden niets mogen ontvangen.
DE KLACHT IS NOG NIET AFGEHANDELD IK KLIKTE OP EEN FOUT VENSTER!!

De oplossing

Liever geld terug nu en nooit meer zaken doen met Blokker want dit klopt niet.
Volgende stap is via advocaat geld terug vorderen bij iDeal.

1 reactie

  1. Auteur
    Michel
    Datum
    Ik kreeg als antwoord op een klacht die ik plaatste op de Facebook pagina van Blokker.nl dat de goederen in de middag zouden worden geleverd en dit is inderdaad gebeurd. De kwaliteit van de levering is in ieder geval prima dus dat maakt voor mij een hoop goed.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen