Klacht Blokker: Graag zsm terugbetaling van mijn retour.

Ronnie

Op 20/5 had ik een online bestelling bij blokker - een pannenset, een wok pan en een koekenpa geplaatst . De order was thuisbezorgd.
Op 29/5 heb ik de hele bestelling geretourneerd want de pannenset waren op 27/5 in aanbieding bij blokker dus heb ik ze opnieuw besteld. De wokpan en de koekenpan waren te zwaar dus heb ik van een andere merk bij de blokker gekocht.
Op 6/12, heb ik een email van blokker klantenservice ontvangen. Ze wilde mijn IBANnummer voor de retour hebben . Dit had ik gedaan en tot heden heb ik mijn geld niet ontvangen.
Op 24/6, had ik de klantenservice gebeld en ik werd geïnformeerd dat ze alleen de koeken pan hebben ontvangen en niet de pannenset en de wokpan. Ik was gevraagd om mijn verzendbewijs te sturen. Ik heb het op dezelfde dag verstuurd maar tot heden geen reactie en mijn geld is niet terug!
Bellen met klantenservice is erg klantonvriendelijk. De wachttijd is erg lang.

Ik heb de hele bestelling teruggestuurd dus het volledige bedrag van de bestelling wil ik graag zsm op mijn rekening zien.

Blokker

Beste mevrouw Karthikeyan,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het zeer vervelend dat het retourneren van uw order voor ongemak heeft gezorgd.

Vanwege de drukte heeft het verwerken van de retouren enige vertraging opgelopen. Hierdoor duurt het helaas wat langer voordat een omruiling of retourbetaling in orde is gemaakt dan normaal.

Van uw bestelling hebben wij alleen de koekenpan ontvangen, de twee overigen pannen zijn niet bij ons retourgekomen. Naar aanleiding van uw verzendbewijs hebben wij een retourbetaling voor u aangevraagd op 24 juni. Blokker streeft ernaar om uw aankoopbedrag zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen twee weken terug te storten. Gezien de tijd die verstreken is tussen het door u opsturen van uw bestelling en het aan kunnen vragen van de retourbetaling hebben wij voor u een spoedbetaling aangevraagd. Hierdoor verwachten wij dat u het aankoopbedrag deze week nog zal ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice
    Ronnie
    Ik heb niet alleen de koekenpan maar alles teruggestuurd en dat kunnen jullie zien op de verzendbewijs. Graag wil ik het volledige bedrag (188,85) terug. Jullie kunnen zien dat ik op 27/5 de BK kookset Excellent hebt gekocht. Waarom zou ik dat doen als ik de pannenset wil houden!
    Blokker

Beste mevrouw Karthikeyan,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij begrijpen uit uw reactie dat ons voorgaande bericht niet geheel duidelijk is geweest. Hiervoor bieden wij onze excuses aan. Er is een retourbetaling voor u aangevraagd voor het gehele bedrag van uw order. Niet alleen voor de ontvangen koekenpan. Dit hebben wij kunnen doen dankzij het verzendbewijs dat u naar ons toe heeft gezonden.

U kunt het gehele aankoopbedrag binnenkort op uw rekening verwachten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice
    Ronnie
    Op 29/6 geeft blokker aan dat ze het gehele bedrag van mijn order binnen 2 weken terug zou betalen maar ik heb niets ontvangen.
    Ik ben mijn vertrouw in online winkelen bij blokker kwijt.
    Graag zsm mijn geld retourneren.

Ronnie

Ook een klacht indienen over Blokker?