Klacht Blokker: herman den blijker staafmixer geen nieuw mes

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 84324
Gebruiker
patricia
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Heb in december 2011 een staafmixer van herman den blijker gekocht heb hem een keer of 4 of 5 keer gebruikt nu klemt het mes niet meer in de deksel
Heb met de blokker contact opgenomen fotos gestuurd voor een nieuw mes te bestellen.
Nu zegt blokker dat ze geen messen hiervoor kunnen bestellen . En moet het doen met excuus. Het is te gek voor woorden dat er geen losse onderdelen zijn volgens blokker

Patricia besselse

De oplossing

Ik wil een nieuw mes en zo niet een tegemoetkoming voor een andere.

4 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Geachte mevrouw Besselse,Spijtig om te vernemen dat u de mes van uw Herman den Blijker staafmixer niet meer klemt. Echter kunnen wij de messen van uw Herman den Blijker staafmixer niet los leveren. Wellicht dat u bij de leverancier Princess terecht kan.
    U kunt contact opnemen met Princess via het volgende nummer: 0900-3335554.Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice
  2. Auteur
    patricia
    Datum
    Nu krijg ik dus weer een excuus waar ik niets aan heb.Met andere woorden ik heb een product wat van princess is met de naam herman den blijker.
    En nu schuiven jullie het dus af en moet dus zelf bij princess gaan informeren voor een mes.
    Terwijl jullie ook klant zijn van princess ik vindt dan ook dat jullie dit moeten doen.
    Ik vindt dat jullie het er erg makkelijk afschuiven.
    En niets anders kunnen als alleen excuses maken waar niemand iets mee opschiet.
    Gr. Patricia Besselse
  3. Auteur
    Blokker
    Datum
    Geachte mevrouw Besselse,
    Wij vinden het erg vervelend dat u dit zo ervaart. Echter kunnen wij de messen niet bestellen bij de leverancier. U als consument heeft nog garantie bij de leverancier en vandaar dat wij u adviseren om contact op te nemen met Princess. Wij kunnen helaas niets voor u betekenen. Ons welgemeende excuses voor dit ongemak, echter kunnen wij dit niet veranderen. Met vriendelijke groet, Blokker klantenservice
  4. Auteur
    patricia
    Datum
    Ben slecht behandeld heb met mijn staafmixer en kunnen mij niet aan een nieuw mes helpen omdat het geen garantie is ook vindt ik het ook slecht sturen ze me door naar de princess en daar wisten ze helemaal niet van de staafmixer van herman den blijker nu nog een keer telefonische contact opgenomen met de klanten service van blokker en kreeg toen te horen dat het product uit de oostblok landen kwamen.
    Ze kunnen mij tenminste tegemoet kunnen komen met een korting op een nieuwe staafmixer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
patricia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blokker?