Klacht Blokker: Het woord "coulance" bestaat niet bij Blokker

René

Wij hadden op oudjaarsdag bij een filiaal bij de Blokker in Eindhoven een fondueset gekocht.
Wij wilden op Nieuwjaarsdag, samen met onze oma, gezellig gaan tafelen.
Ons gloednieuw fondueapparaat heeft het ruim 20 minuten gedaan om vervolgens
daarna definitief uit te vallen.
Zaten we daar met zijn vijven voor joker aan tafel en vooral wij als gastmensen stonden
voor paal.
Een fles maiskiemolie ging verloren maar nog erger is dat mijn oma onverrichterzake teleurgesteld naar huis is gegaan. Reiskosten Weert-Veldhoven v.v. voor niets ?
Een Nieuwjaarsdag totaal verknald door een defect gloednieuw fondueapparaat, is dat normaal ?

2 mailtjes (689101 en 691388)B en een aanvullend telefoontje naar de klantenservice sorteerden geen enkel effect. Ze hebben schijnbaar geen last van de crisis.

Het strikt zakelijke traject, het terugbrengen van het apparaat en het terugkrijgen van het geld ging zonder gekibbel. Dat is het enige positieve.

Ik verwacht van Blokker coulance in het verzachten van onze nare Nieuwjaarsdag. Hierbij geldt tevens dat je van een gloednieuw apparaat zonder enig pardon mag verwachten dat het werkt.

Wij denken hierbij aan een bedrag van rond de € 30,== (mag ook in de vorm van een waardebon). Dit is vrijwel geheel voor de reiskosten van mijn oma uit Weert.

Ik zou zeggen, laat je niet kennen !

Blokker
    Beste heer Biemans,Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het zeer vervelend dat uw fondueapparaat direct een defect heeft vertoond. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij begrijpen uit uw bericht dat u hier behoorlijke hinder van heeft ondervonden. Hier willen wij onze verontschuldigingen dan ook voor aanbieden.Zoals u zelf al aangegeven heeft, heeft u uw apparaat al kunnen retourneren bij ons.Voor Blokker is hiermee de kous af. Ondanks dat wij begrijpen dat de ontstane situatie vervelend voor u is geweest, zal Blokker u hiervoor niet tegemoetkomen. Niet middels een financiele vergoeding, maar ook niet middels een tegoedbon.Dit is u zowel via de e-mail, als telefonisch al eerder medegedeeld.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice
    René
    Jammer dat jullie zo kort door de bocht denken. Triest dat een bedrijf zich zo laat kennen en hiermee negatieve reclame veroorzaakt. Het gaat jullie kenbaar te goed, proficiat met jullie unieke winstformule. Dit kost jullie zo al 3 klanten plus wellicht enkele meer t.g.v. de negatieve reclame.KOM EENS OVER DE BRUG EN LAAT JE NIET KENNEN !
    Blokker
    Geachte heer Biemans,
    Zoals reeds aan u vermeld is kunnen wij u helaas niet tegemoetkomen. U heeft het artikel geretourneerd en dit is helaas alles wat wij u kunnen aanbieden. Ons welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Blokker klantenservice
    René
    NIET KUNNEN IS NIET WILLEN !!
    Moet ik dit nu in 4 talen gaan vermelden.
    Dit is geen VOORSTEL tot afhandeling, dit is AFSCHEPEN.
    Moet ik jullie soms een dikke ONvoldoende gaan geven op deze site en wellicht (MISSCHIEN) ook negatieve reklame .
    Als jullie meteen adequaat hadden gereageerd waren jullie meteen klaar geweest. WAAROM ZO ONTZETTEND FLAUW ?
    René
    Ik heb vandaag een algemene klacht geplaatst dat het risico op teleurstelling groot is als je voor de feestdagen bij de Blokker iets koopt voor de gezelligheid op tafel (in ons geval een fondueset, 1 dag vantevoren gekocht). Klagen is totaal zinloos, Blokker heeft teveel klanten dus ze kunnen het zich permitteren.
    René
    Geen woorden voor, gewoon slecht

René

Ook een klacht indienen over Blokker?