Klacht Blokker: Ik moet eerst naar de winkel voor ik mijn geld terug krijg

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 583980
Gebruiker
Geenipadgeengeld
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Online heb ik een weegschaal en twee pepermolens besteld en betaald. Jammer genoeg hadden ze in het filiaal van mijn keuze nog maar 1 molen. De bestelling van de weegschaal en de andere pepermolen werd geannuleerd en die ene molen kon ik in het filiaal ophalen. Aan die ene molen heb ik niets dus wilde ik de volledige bestelling annuleren. Dat kan bij Blokker niet, om het geld van die ene molen terug te krijgen, moet ik die eerst ophalen en retourneren. Dan pas krijg ik mijn geld terug…..

Gewenste oplossing

Niks naar de winkel moeten en gewoon mijn geld terug
Geboden oplossing
Zwijgen is goud: Blokker heeft nu zowel de molen als mijn geld!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Geenipadgeengeld
    Datum
    Geen reactie van Blokker …….

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen