Klacht Blokker: incompleet servies

Kamphie

27-09-2013 heb het servies van Lauren ann Hunter collection aangeschaft.
hier wilden we 12 diner borden bij , die op dat moment waren uitverkocht, de medewerker destijds heeft ons gemeld dat die binnen 2 weken wel weer leverbaar waren. met dat goede vertrouwen hebben we de rest dus mee genomen. na 4 weken hadden wij nog geen bericht ontvangen wat ons wel was belooft. bij navraag bleek dat de borden nog niet binnen waren en wederom werd belooft dat dit binnen 2 weken wel het geval zou zijn. begin december waren er wederom nog geen borden. ook helaas weer zonder een berichtje van de winkel. wederom met voordeel van de twijfel weer afgewacht omdat we dit nog nooit hadden meegemaakt bij Blokker. achteraf dom want 02-01-14 was er nog steeds niks binnen. nu zijn de borden niet meer leverbaar en wordt de schuld bij ons zelf neer gelegd. geen geld terug en klachten afdeling wil/kan niet zorgen voor alsnog levering van de gevraagde borden.
hierdoor zijn ook de 30 dagen garantie al verstreken

graag ontvang ik een gedegen oplossing !
wij willen op zeer korte termijn de 12 dinerborden ontvangen, ik neem aan dat u kunt zien welk filiaal deze wel nog op voorraad heeft en kunt zorgen dat wij die ontvangen.
of wij willen het incomplete servies retour doen tegen ontvangst van het geld retour.
dat de 30 dagen retour garantie verstreken zijn is in deze helaas niet onze fout, uw werknemer heeft ons keer op keer verteld dat die andere borden wel zouden komen.
ik neem aan dat Blokker gedegen en betrouwbaar personeel aan het werk heeft.
dus daar moet ik op kunnen vertrouwen.

Kamphie
    na veel getouwtrek en 4 medewerkers later is de klacht door een hoge pief van de blokker eindelijk opgelost zoals het hoort.
    incompleet servies terug en geld retour.
    6 mails en 5 weken later.
    mijns inziens had dit sneller en eenvoudiger gekund en gemoeten.
    Jammer dat dergelijke grote bedrijven er toch altijd weer uitspringen met klantonvriendelijk gedrag waar de naïeve landgenoten de dupe van worden.
    niet iedereen is zo vasthoudend als ik ben, maar het loont dus wel !!!