Klacht Blokker: kapotte dual led tv 32 inch

mir70

Op 18-5-2013 heb ik een dual led tv 32 inch gekocht bij blokker. Al na anderhalve maand is deze kapot. Nu wil blokker dat ik zelf de fabrikant benader en gebruik maak van de reparatie service waardoor ik mijn nieuwe tv 4-5 weken moet missen. Ik vind dit onacceptabel bij een tv die het na anderhalve maand al begeeft. Ze bieden mij ook een andere service aan nl hun eigen reparatie service wat dan nog langer gaat duren. Ik wil gewoon een nieuwe en de kapotte afgeven in de winkel....Als blokker niet zelf verantwoordelijk wilt zijn voor de kwaliteit van de door hun verkochte produkten moeten ze deze maar uit hun assortiment halen is mijn mening

Omruilen voor een nieuwe tv

Blokker
    Hoi Mirjam,Excuses voor het ongemak. Het is erg vervelend als de televisie het na anderhalve maand al begeeft. We hebben je klacht ook via Facebook ontvangen, en we willen dit natuurlijk graag voor je oplossen. De informatie die je hebt ontvangen van ons filiaal is hierin correct. Op de doos van het product staat namelijk ook dat de afhandeling van het product via de leverancier verloopt.
    De televisie laten we graag voor je repareren, maar daarvoor moeten we het toch echt opsturen naar de leverancier.Nogmaals excuses voor het ongemak. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Groeten,
    Klantenservice Blokker
    Bas

Ook een klacht indienen over Blokker?