Klacht Blokker: kapotte spaarlamp die nog geen 8 jaar oud is en geen 8000 branduren heeft gehad wordt niet vergoed

J. van Rijn

Heb een kapotte Philips spaarlamp waar op staat dat deze het 8 jaar moet doen of 8000 branduren moet hebben. Deze lamp brand ongeveer 1 uur per dag en is in december 2013 gekocht heb netjes de bon bewaard.

Ga ik hiermee terug naar de winkel met de vraag of ze deze lampen nog verkopen, krijg ik te horen hier zit geen garantie op dit is te oud ga maar naar de Philips wij doen hier niets aan.

Serieus Blokker gaan jullie zo met je klanten om. Het artikel is bij jullie gekocht dus in mijn ogen is het de taak van Blokker om dit op te lossen. Ik snap dat het moeilijk is te bewijzen dat deze lamp nog geen 8000 branduren heeft gehad maar bewijzen jullie het tegendeel dan maar.

Dit oplossen en zorgen dat als je ergens mee terug komt het personeel niet laat zeggen dat je als klant het zelf maar met de fabrikant moet uitzoeken.

En misschien een tip zorg ervoor dat het personeel wat meer aandacht heeft voor de klanten i.p.v. voor hun vriendjes/vriendinnetjes of telefoon.

J. van Rijn
    Fijn dat Blokker ook de moeite neemt om te reageren op een klacht zo hou je de klanten ook binnen maar niet heus
    J. van Rijn
    En nog heeft Blokker niet gereageerd. Schamen jullie je niet.

J. van Rijn

Ook een klacht indienen over Blokker?