Klacht Blokker: Klacht over defecte waterkoker wordt door Blokker ontkent.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 479387
Gebruiker
Kokendheet123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waterkoker van paar weken oud slaat af voordat het water aan de kook is bij een volle kan. In de winkel wordt de waterkoker getest door Er een beetje water in te doen en hem aan te zetten. Dat doet hij, dus het apparaat functioneert volgens Blokker. Met mijn klacht wordt niets gedaan.

De oplossing

Het beleid bij Blokker is dat het defecte apparaat in de winkel getest wordt. Ik wil dat zij luisteren naar mijn klacht en het apparaat testen op de manier waarop de klacht optreedt: namelijk een volle waterkoker aan de kook brengen. Dit is niet getest. En als dan blijkt dat mijn klacht gegrond is, dan wil ik garantie op het product.

1 reactie

  1. Auteur
    Kokendheet123
    Datum
    Typisch Blokker.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kokendheet123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Blokker heeft niet gereageerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen