Opgelost door Blokker: klacht senseo koffie apperaat met stoompijpje

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 185717
Gebruiker
J.J. van den Eijnden
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb in maart 2016 een Senseo apparaat gekocht bij Blokker Beuningen Gld en deze is nu kapot.
Ik heb het helaas de bon niet meer, maar wel een bankafschrift met daarop de aankoop.
Deze bon kan men ook nog in het systeem opzoeken, maar ik moet de orginele bon hebben.
In deze tijd waarin alles via de computer gaat, is het toch te gek voor woorden dat ik hierdoor geen recht heb op garantie. Ik vind dit absoluut niet klantvriendelijk.

De oplossing

Ik wens dat dit gewoon opgelost word daar het nog onder de garantie valt, of een nieuw apparaat.
De melk opschuimer doet het niet meer, en dat is nou precies waar ik hem voor gekocht heb.

2 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Een bankafschrift is net als een kassabon een geldig aankoopbewijs. Wanneer een artikel defect is en ter reparatie opgestuurd moet worden is een bankafschrift helaas vaak niet voldoende. Winkels kunnen alleen kassabonnen opzoeken tot maximaal 3 maanden geleden voor aankopen die in hun eigen winkel gedaan zijn. Uw bon terugvinden is voor de winkel in Beuningen daardoor helaas niet op te zoeken.Uiteraard kan ik u hiermee wel verder helpen. Wilt u een kopie van uw bankafschrift wilt mailen naar info@blokker.nl onder vermelding van contactnr 1214023? Toesturen via een Facebook privébericht is uiteraard ook mogelijk. Ook dan graag het contactnummer vermelden. Hiermee kan ik voor u de kopie kassabon opzoeken.
    Met de kopie kassabon kan het apparaat wel ter reparatie worden opgestuurd.

    Ik zie uw bericht graag tegemoet.

    Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

    Met vriendelijke groet,

    Saskia
    Blokker Webcare

    Met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    J.J. van den Eijnden
    Datum
    tot nu toe is het goed afgehandeld , is nu in reparatie en hoop hem zo snel mogelijk weer te hebben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.J. van den Eijnden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Blokker?