Klacht Blokker: Klachtafhandeling

MarkSlegers

22 september jl. heb ik een dure aankoop (Philips stoomstrijkijzer) gedaan bij de Blokker Baarn waarbij ik, volgens de aanprijzing van Blokker, toegangskaarten tot de Efteling zou kunnen krijgen met flinke korting. Na de aanschaf van het product en contact met Philips, bleek het door mij aangeschafte product niet in de actie te vallen, terwijl dit wel zodoende stond geadverteerd bij de Blokker. Maar ja, ik had mijn vrienden al verteld dat het een geweldige actie was en we eindelijk naar de Efteling konden (2 kaarten voor €16 en de overige 2 voor €32. Besparing van €104). Philips kon mij niet verder helpen, dus ik terug naar de Blokker. Hier heb ik foto's genomen van de stelling en dit via Facebook Messenger gedeeld met Blokker. Vanaf het eerste moment onttrekt de Blokker zich volledig van deze misleidende aanbieding. Ze erkennen het, maar willen geen vergoeding geven. Na enige berichtenwisseling wilt Blokker een vergoeding doen van €40. Mijn ogen te weinig, maar oké. Op 5 oktober is na het delen van gevoelige bankgegevens mij toegezegd dat binnen 5 à 10 werkdagen het bedrag retour op mijn rekening zou staan. Tot op heden staat er niets op mijn rekening, vraagt Blokker nogmaals bankgegevens te delen, pakt niemand mijn verhaal op worden mails naar het infoadres van Blokker, er is geen ander adres te vinden online, niet beantwoord. Ik voel mij niet serieus genomen, terwijl ik komend weekend juist een gezellig weekend heb gepland in de Efteling. Inmiddels heb ik in mijn vriendenkring het negatieve woord over de Blokker al verspreidt, want de maat is vol. Voor meer toelichting, zie de bijlage.

Blokker heeft erkend dat de oorspronkelijke klacht van het verkeerd plaatsen van actiesigning, waardoor ik niet kan genieten van de korting op toegangskaarten voor de Efteling, hun fout is geweest. Wat ik graag wil zien, ondanks de aangeboden vergoeding van €40,is dat na alle extra tijd en moeite, het wantrouwen wat ik in het gebruik van mijn gegevens door de Blokker heb gekregen en het uiterst droevige gevoel wat ik nu in aanloop naar een leuk weekend krijg, is dat de Blokker mij de volledige kosten van vier toegangskaarten naar de Efteling gaat vergoeden. Dit betreft een totaalbedrag €152 (4 toegangskaarten x €38,-).

Ik heb alle correspondentie met Blokker opgeslagen en verwerkt in een mail naar het eerder genoemde infoadres. Deze is terug te vinden in de bijlage.

MarkSlegers
Geen. Blokker heeft geen enkele keer met mij contact opgenomen over mijn klacht via Klachtenkompas.nl. Na twee maanden van communicatie over de klacht, is zonder communicatie en uit het niets de vergoeding op mijn rekening verschenen. Ik vind het treurig dat Blokker zo met hun ‘klanten’ om gaat. Grotere teleurstelling is dat je ergens begint te begrijpen waarom het slecht gaat met de organisatie.

Ook een klacht indienen over Blokker?