Opgelost door Blokker: Klanten service onbereikbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 108941
Gebruiker
Drs. P
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pannenset besteld, nu 5 werkdagen later nog steeds geen levering, waarschijnlijk zoekgemaakt door PostNl, wil hiervan melding maken bij Blokker, echter onmogelijk door onbereikbaarheid ivm schandalig lange wachttijden bij de telefonische klantenservice.

De oplossing

Snelle reactie, en alsnog levering van het bestelde en betaalde product.

2 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Beste heer van Gils,Hartelijk dank voor uw bericht.Allereerst bieden wij onze excuses aan voor de lange wachttijden voor onze telefoonlijn. Vanwege de enorme drukte zijn wij helaas moeilijk bereikbaar op dit moment. Wij begrijpen zeker dat u hier ongemak door ondervind. Er wordt hard aan gewerkt om de wachttijden te verkorten.Aan de hand van uw ordernummer hebben wij contact opgenomen met Post nl. Hieruit blijkt dat uw bestelling daar inderdaad helaas zoek is geraakt. Wij vinden het zeer vervelend dat uw order hierdoor nog niet geleverd is. Wij laten een postonderzoek door hen uitvoeren naar de verblijfplaats van uw bestelling.
    Uiteraard hoeft u dit onderzoek niet af te wachten. Wij hebben voor u een nalevering van de order ingevoerd. Wij verwachten dat u deze order morgen, maar anders uiterlijk aanstaande maandag zal ontvangen. De nalevering heeft het ordernummer 11650352 gekregen.Excuses voor het ongemak.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice
  2. Auteur
    Drs. P
    Datum
    Dank voor uw reactie, we wachten de order af.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Drs. P
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen