Opgelost door Blokker: Klanten service onbereikbaar

Drs. P

Pannenset besteld, nu 5 werkdagen later nog steeds geen levering, waarschijnlijk zoekgemaakt door PostNl, wil hiervan melding maken bij Blokker, echter onmogelijk door onbereikbaarheid ivm schandalig lange wachttijden bij de telefonische klantenservice.

Snelle reactie, en alsnog levering van het bestelde en betaalde product.

Blokker
    Beste heer van Gils,Hartelijk dank voor uw bericht.Allereerst bieden wij onze excuses aan voor de lange wachttijden voor onze telefoonlijn. Vanwege de enorme drukte zijn wij helaas moeilijk bereikbaar op dit moment. Wij begrijpen zeker dat u hier ongemak door ondervind. Er wordt hard aan gewerkt om de wachttijden te verkorten.Aan de hand van uw ordernummer hebben wij contact opgenomen met Post nl. Hieruit blijkt dat uw bestelling daar inderdaad helaas zoek is geraakt. Wij vinden het zeer vervelend dat uw order hierdoor nog niet geleverd is. Wij laten een postonderzoek door hen uitvoeren naar de verblijfplaats van uw bestelling.
    Uiteraard hoeft u dit onderzoek niet af te wachten. Wij hebben voor u een nalevering van de order ingevoerd. Wij verwachten dat u deze order morgen, maar anders uiterlijk aanstaande maandag zal ontvangen. De nalevering heeft het ordernummer 11650352 gekregen.Excuses voor het ongemak.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice
    Drs. P
    Dank voor uw reactie, we wachten de order af.

Drs. P

Ook een klacht indienen over Blokker?