Klacht Blokker: Koffieapparaat met cappuccinatore zwart functioneert niet zoals ik mag verwachten !!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 59448
Gebruiker
Wesley30
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte heer / mevrouw,
Op 09-02-2013 heb ik een Philips Senseo HD 7853/60 - Koffieapparaat met cappuccinatore - 2 bekers - hoogglanzend zwart gekocht. Het betreft een Philips Senseo HD 7853/60 - Koffieapparaat met cappuccinatore - 2 bekers - hoogglanzend zwart. Het Philips Senseo HD 7853/60 - Koffieapparaat met cappuccinatore - 2 bekers - hoogglanzend zwart functioneert niet zoals ik mag verwachten en vertoont de volgende gebreken: Het Philips Senseo HD 7853/60 – Koffieapparaat is 1 jaar out, met een garantie van 2 jaar, ín de plaats dat er koffie moet uit komen, krijg je bijna meer water dan koffie, Het Koffieapparaat met cappuccinatore moet alle eigenschappen bezitten die nodig zijn voor normaal gebruik. Dit is nu niet het geval. Ik ben van mening dat deze problemen niet hadden mogen ontstaan, gelet op de leeftijd en de aanschafprijs van het Koffieapparaat met cappuccinatore Mijns inziens is er sprake van een ondeugdelijk product te ruilen.

De oplossing

Dat ik mijn Koffieapparaat met cappuccinatore kan ruilen dat ik zelf niet zonder Koffieapparaat zit!

3 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Geachte heer Ruymgaart,U geeft in uw e-mail aan dat uw Philips Senseo HD 7853/60 defect is.Omdat de klantenservice het artikel niet fysiek kan beoordelen adviseren wij u om met uw originele kassabon en het artikel naar uw Blokker winkel te gaan. De medewerkers in de winkels zullen uw klacht fysiek beoordelen en verder in behandeling nemen. Wij kunnen u op dit moment niet meedelen of de klacht zal worden toegekend of ongegrond zal worden verklaard. Dit is aan de winkel om te beoordelen. Daarnaast is de winkel verplicht om de klacht in behandeling te nemen en uw artikel te testen en te beoordelen.U kunt er eventueel voor kiezen om in eerste instantie telefonisch contact op te nemen met de dichtstbijzijnde winkel om de situatie te beschrijven. Dan kunt u bijvoorbeeld een afspraak maken wanneer het voor u uitkomt om de klacht te laten beoordelen en mogelijk voorkomt u hierbij dat u lang(er) in de winkel moet wachten. Indien het defecte apparaat ter reparatie zal worden verzonden zal reparatie minimaal vier tot maximaal acht weken in beslag nemen. Gedurende deze periode krijgt u een RMA nummer. Met vriendelijke groet, Michael
    Blokker Klantenservice
  2. Auteur
    Wesley30
    Datum
    Inbehandeling
  3. Auteur
    Wesley30
    Datum
    Klacht niet afgehandeld, krijg geen enkel reactie van Blokker Jammer, maar laat het hier niet bij zitten, dus raat mensen ook aan om bij blokker geen Koffie apparaten te bestellen, die gaan niet langer mee dan 1 jaar. En ga het dossier overdragen.
    Met vriendelijke groet,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wesley30
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen