Opgelost door Blokker: Koksmes Herman Den Blijker

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 163957
Gebruiker
Bloemetje65
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb een roestvrijstraal koksmes van Herman den Blijker, maar deze vertoont roestplekken. Mag toch niet op een roestvrijstaal mes? Is mijn favoriete mes dus ik baal hier wel van.

Gewenste oplossing

Zou graag een nieuw koksmes ontvangen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Beste mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Naar aanleiding hiervan heeft u foto's gemaild van het mes. Deze foto's worden doorgestuurd naar de inkoper van het koksmes. Wij hebben verder afgesproken dat ik u een nieuw Herman den Blijker koksmes toestuur. Deze zal u naar verwachting morgen ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Saskia
    Blokker webcare
  2. Auteur
    Bloemetje65
    Datum
    Blokker stuurt mij vandaag een nieuw mes toe
  3. Auteur
    Bloemetje65
    Datum
    Blokker stuurt mij vandaag een nieuw mes toe

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen