Klacht Blokker: Kopie kassabon

akoolhoven

Ik heb 1 jaar geleden een blender van Herman en Blijker gekocht bij de blokker. Dit apparaat is overigens alleen via de blokker te krijgen. Na 1 jaar deed de blender het niet goed meer. Ik had een kopie gemaakt had van de kassabon (omdat de originele binnen 1 jaar niet meer leesbaar is). Ging ik met de kopie naar de Blokker in Woerden. Ze vertelde mij doodleuk dat het niet de originele bon is en dat ik het maar met het hoofdkantoor moet uitzoeken. Ik heb het hoofdkantoor 2 keer aangeschreven en tot 2x toe geven ze aan dat ze niets kunnen doen zonder originele kassabon. Ik heb de kopie van de kassabon. Daarnaast heb ik die blender ook gepind. Het is dus makkelijk uit te zoeken of mijn kopie wel een kopie is van de echte bon.

Wij willen graag dat onze blender wordt gerepareerd of vervangen.

Blokker
    Beste A Koolhoven,We hebben je klacht ook ontvangen op Klacht.nl. Daar hebben we ook een inhoudelijk reactie gegeven op je bericht. Dezelfde reactie zal ik ook hieronder neerzetten.Mijn excuses voor het ongemak. Het is erg vervelend dat de blender van Herman den Blijker het na 1 jaar heeft begeven.
    Ik wil je graag verder helpen, maar daarvoor heb ik toch de originele kassabon nodig. Een kopie van de kassabon zonder het origineel kan helaas niet aangenomen worden. Dit om fraude te voorkomen.Daarnaast raad ik je aan om het product niet te repareren, vanwege de kosten die eraan gekoppeld zijn. Voor het in reparatie nemen en verzenden van de blender wordt in de winkel € 20,- handelingskosten gerekend. Dan heb ik de kosten voor het onderzoek, reparatie en dergelijk nog niet meegenomen. De kosten komen daardoor vaker hoger uit dan het product nog waard is. We zullen de blender dus niet ter reparatie opsturen.Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.Groeten,
    Bas
    Klantenservice Blokker
    akoolhoven
    Beste Bas van de klantenservice,
    Ik ben het niet eens met jullie stelling. Ik heb de blender tenslotte ook gepind. Dan mag de kopie kassabon niet geldig zijn (waar ik het niet mee eens ben) maar mijn pin transactie is wel een welke bewijs van aankoop. Ik wil graag een passende oplossing!

Ook een klacht indienen over Blokker?