Klacht Blokker: korte levensduur anti-aanbaklaag hapjespan

imvb86

In Maart j.l. bij Blokker Waterlandplein Amsterdam een 'Handy' hapjespan met glazen deksel, diam. 24 cm gekocht. Niet verwacht dat al na 5 maanden de anti-aanbaklaag zou beginnen te bobbelen en schilferen, dus bonnetje niet bewaard. In de winkel zijn ze niet bereid mijn klacht zonder aankoopbon serieus te nemen. Wat nu?

Geld retour.

Blokker
    Beste I.M. van Bruggen,Excuses voor het ongemak. En wat vervelend dat je Handy hapjespan na 5 maanden gebreken begint te vertonen.
    We willen je graag helpen, maar hiervoor hebben we wel een kassabon nodig. Dit dient namelijk als garantiebewijs.
    Is er een mogelijkheid om je kassabon ergens terug te vinden? Zonder kassabon kunnen we helaas niks voor je betekenen.Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Groeten,
    Bas
    Klantenservice Blokker
    imvb86
    Heel ontevreden dat er geen begrip is voor het feit dat er geen bon meer is, omdat toch niet verwacht wordt dat al na 5 maanden de antiaanbaklaag van een pan het begeeft.
    Pan inmiddels weggegooid, maar ik zal in het vervolg een dergelijke aankoop niet meer bij Blokker doen.

Ook een klacht indienen over Blokker?