Klacht Blokker: Lecce loungestoel

jaco

Op 15 mei van dit jaar bij de Blokker (het is fijn dat we er zijn!!!) twee Lecce loungestoel gekocht. Helaas komt er veel roestwater uit de stoelen als het geregend heeft. Nadat we twee nieuwe stoelen hadden gekregen ontstond weer het zelfde probleem. Het contact met het filiaal Vierhavenstraat in Rotterdam was prima, maar de klantenservice van Blokker geeft nu al twee maanden geen reactie. Wij willen van de Lecce loungestoelenl af en een schadevergoeding voor de roestplekken op de tuintegels. Waarom reageert de klantenservice niet? Hebben meer mensen deze ervaring met de klantenservice van Blokker en het roestwater uit de Lecce loungestoel? ?

Geld terug voor de Lecce stoelen en het driedelige Lecce loungestoel en tafel.

Blokker
    Beste heer Verhoev,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Allereerst onze excuses voor de late reactie.

Inmiddels is er telefonisch contact geweest tussen u en een teamleider van de klantenservice over deze situatie. Uw klacht is hiermee in behandeling genomen. Wij vinden het zeer vervelend dat dit in een eerder stadium niet beter is opgepakt.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice
    jaco
    Hoe gaan we de schade aan de tuintegels vergoeden?
    Blokker

Beste heer Verhoev,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Om de schade aan uw tuintegels in behandeling te kunnen nemen heeft Blokker bepaalde stukken nodig. Omdat u telefonisch aan heeft gegeven dat uw e-mails met de foto's van de schade door ons telkens niet werden ontvangen, heeft de collega die uw schade nu in behandeling heeft, haar directe e-mailadres gegeven. De foto's van de schade zijn door haar ontvangen. Wat wij nog missen is een prijsopgave van de tuintegels.Het gaat hier om de prijs per tegel.

Op deze informatie is de collega met wie u contact heeft gehad nog aan het wachten momenteel. Zodra zij deze informatie van u binnen heeft gekregen kan zij het schade dossier voorleggen aan de daarvoor verantwoordelijke afdeling.

Wij hopen uw schadeaanvraag zo snel mogelijk af te kunnen handelen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Blokker?