Klacht Blokker: Leifheit dweil kapot na 5x gebruik, geen oplossing vanuit blokker

Twan

Probleem is dat onze tol-dweil van leifheit na 4 maanden gebruik (in ons geval ongeveer gelijk met 5x gebruikt) niet meer tolt, en dus niet meer goed te gebruiken is.

Hoewel we de bon hebben bewaard kunne we deze niet vinden. Dit komt omdat we de dweil op 02-maart hebben gekocht en we op 1 maart waren verhuist. Ergens in die verhuissituatie is de bon verdwenen.
Gelukkig pinnen we vrijwel altijd en zo ook in dit geval, dus er is een bewijs voor de blokker in Soest dat we het product ook daadwerkelijk .
Als een product binnen de wettelijke termijn stuk gaat moet deze kosteloos vervangen worden. Een bon is niet nodig, een afschrift van de bank is ook afdoende, aldus de wet. Niet alleen is dit na te lezen op consuwijzer.nl, ook wordt dit vrijwel iedere week gemeld op tros radar.
Je zou zeggen dat ook blokker netjes haar klanten wil helpen, mr sowieso zich aan de wet houdt. Graag een oplossing!

Gewoon netjes een andere dweil of een reparatie van de huidige.

Blokker
    Hallo Twan,Ik zou je graag verder willen helpen, maar daarvoor heb ik toch echt de kassabon nodig.
    Dit dient als garantiebewijs, wat eveneens op de kassabon zelf staat, en in de algemene voorwaarden.
    Alleen met een pinbewijs of bankafschrift kunnen wij niet zien om welk product het gaat.
    Nogmaals excuses voor het ongemak, maar zonder kassabon kan ik dus helaas niks voor je betekenen.Groeten,
    Suzanne
    Twan
    Beste Suzanne,Het is in strijd met de Nederlandse wet om bij defecten binnen een half jaar een bonnetje als bewijs te eisen. Een andere manier van aantonen, zoals een bankafschrift is bij wet toegestaan!!!Het is echt te gek dat Blokker denkt niet aan die WET te hoeven voldoen.Ik zou graag met een bon aanleveren, als ik die kon vinden. U zult het dus met mijn bankafschrift moeten doen die ik u ook netjes via email gestuurd heb. Graag een oplossing!!
    Blokker
    Hallo Twan,
    Ik begrijp dat het erg vervelend is dat je het product niet kunt ruilen of repareren. Op dit moment kunnen we aan de hand van een bankafschrift of pinbon helaas nog niet achterhalen om welk specifiek product het gaat. Daarom kan het bankafschrift niet als bewijs dienen. Ik kan je dus helaas niet verder helpen.Groeten,
    Suzanne
    Klantenservice Blokker
    Twan
    Het is echt van de gekke dat BLOKKER denkt zich niet aan de Nederlandse wet te hoeven houden en zich zo opstelt tegenover haar klanten. En ik ben niet het enige slachtoffer zo te lezen op internet. Jammer want ik vrees dat het begin van het einde is van Blokker. Ze verliezen mij als trouwe klant en dat is toch spijtig.

Twan

Ook een klacht indienen over Blokker?