Klacht Blokker: Levering bestelde friteuse via internet

Klachtnummer
# 18203
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In de webwinkel van Blokker heb ik 19 december j.l. de Herman de Blijker Friteuse besteld.
Aangezien dit een kerstgeschenk betrof en de levertijd volgens Blokker 2-3 werkdagen zou bedragen ben ik ervan uitgegaan deze ruim op tijd besteld te hebben en levering voor de kerstdagen geen probleem zou zijn. Via Track & Trace heb ik mijn bestelling daarna gevolgd en telkens werd de levering weer een dag uitgesteld.Inmiddels zijn we 9 dagen verder en is mijn friteuse nog steeds niet geleverd.Sterker nog: Volgens de huidige stand van zaken op Track & Trace is de leverdatum "onbekend". Ik kan me voorstellen dat e.e.a. door de feestdagen vertraging oploopt, maar hier stelt Blokker mij wel erg teleur, temeer daar ik gisteren in een filiaal in Roermond was en daar enkele tientallen exemplaren zag staan, dus "uitverkocht" kan hier het excuus niet zijn. Graag verneem ik op korte termijn wanneer het bestelde eindelijk geleverd gaat worden.

De oplossing

Zo snel mogelijke levering

0 reacties

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen