Klacht Blokker: Levering bestelde friteuse via internet

Anoniem

In de webwinkel van Blokker heb ik 19 december j.l. de Herman de Blijker Friteuse besteld.
Aangezien dit een kerstgeschenk betrof en de levertijd volgens Blokker 2-3 werkdagen zou bedragen ben ik ervan uitgegaan deze ruim op tijd besteld te hebben en levering voor de kerstdagen geen probleem zou zijn. Via Track & Trace heb ik mijn bestelling daarna gevolgd en telkens werd de levering weer een dag uitgesteld.Inmiddels zijn we 9 dagen verder en is mijn friteuse nog steeds niet geleverd.Sterker nog: Volgens de huidige stand van zaken op Track & Trace is de leverdatum "onbekend". Ik kan me voorstellen dat e.e.a. door de feestdagen vertraging oploopt, maar hier stelt Blokker mij wel erg teleur, temeer daar ik gisteren in een filiaal in Roermond was en daar enkele tientallen exemplaren zag staan, dus "uitverkocht" kan hier het excuus niet zijn. Graag verneem ik op korte termijn wanneer het bestelde eindelijk geleverd gaat worden.

Zo snel mogelijke levering

Ook een klacht indienen over Blokker?