Klacht Blokker: Levering van 3 dagen wordt niet waargemaakt maar dat wordt pas gecommuniceerd na bestelling.

Herman

Ik heb een cadeau besteld voor de verjaardag van mijn kleinzoon. Op de website en in de bevestigingsmail staat dat de levertermijn 3 dagen is terwijl op de factuur staat dat de bezorgtermijn 1 dag is. Na de bestelling krijg ik nog geen dag later een mail waarin doodleuk wordt aangekondigd dat de leverdatum vanwege drukte onbekend is. Op de website blijft ondertussen de levering gewoon op 3 dagen staan. Gevolg: ik heb geen cadeau voor mijn kleinzoon op zijn 7e verjaardag.

Ik wil dat het bedrijf (samen met partner PostNL) eerlijk gaat communiceren over levertermijnen.

Herman
    Ik krijg van klachtenkompas het verzoek om hier een reactie te plaatsen. Dat is vreemd want ik heb een klacht ingediend en waarom zou ik moeten reageren op mijn eigen klacht? Ik wil namelijk dat Blokker reageert; van dit bedrijf heb ik nog niks gehoord/gelezen.
    NB: het bestelde cadeau is ondertussen wel geleverd en mijn kleinzoon was er alsnog heel blij mee.
    Herman
    Ik krijg van klachtenkompas weer het verzoek om hier een reactie te plaatsen. Dat is vreemd want ik heb een klacht ingediend en waarom zou ik moeten reageren op mijn eigen klacht? Ik wil namelijk dat Blokker reageert; van dit bedrijf heb ik nog niks gehoord/gelezen.

Herman
Geen oplossing aangeboden. Blokker heeft totaal niet gereageerd. (Het bestelde is ondertussen wel geleverd maar veel te laat).

Ook een klacht indienen over Blokker?