Opgelost door Blokker: Love Seat Paris bevat geen aluminium frame, zoals omschreven

Marathon 77

Anderhalf jaar geleden Love Seat Paris aangeschaft, aluminium frame met wicker bekleedt. In de winter opgeslagen in de schuur.
Love Seat Paris bevat geen aluminium frame, zoals omschreven in de bijgevoegde handleiding. Na 1,5 jaar liep er roestwater over onze bestrating, bestrating geruïneerd.
Klacht gemeld begin augustus, na 2 weken onderstaande mail:

Tot op heden hebben wij uw bericht met contactnummer 558630 aangaande Klacht Love seat Paris nog niet kunnen beantwoorden. Onze excuses hiervoor. Wij stellen alles in het werk om uw bericht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Vervanging van Royal Patio Loveseat Paris door beloofde aluminium frame met wicker bekleedde love Seat, of een ander soortgelijk model / merk. Of restitutie van aankoopbedrag, gezien de niet correct verstrekte gegevens over het aangekochte artikel.

Blokker
    Geachte meneer Theuns,Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft vandaag een inhoudelijke reactie van ons ontvangen via de e-mail. Onze excuses voor het ongemak en de late reactie. We hopen dat u hierbij voldoende bent geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice
    Marathon 77
    Mail ontvangen van Blokker, met als reactie dat het frame van de Loveseat Paris is aluminium gecoat is !? Scans toegevoegd van aankoopnota, foto's van de roestige poten en uitloop roestwater op mijn bestrating. Scan van boekje toegevoegd waar duidelijk in staat, en ik citeer: "het frame is vervaardigd uit aluminium en voorzien van een beschermende laklaag". Wachtend op een definitieve oplossing.
    Marathon 77
    Wederom een standaard e-mail van Blokker ontvangen, zeer onpersoonlijk overigens.
    Tot op heden hebben wij uw bericht met contactnummer 571784 aangaande RE: Klacht Loveseat Paris, contactnummer: 558630 [#571784] nog niet kunnen beantwoorden. Onze excuses hiervoor. Wij stellen alles in het werk om uw bericht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.
    Vertrouwende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
    Marathon 77
    Mail ontvangen van Blokker klantenservice: De klacht was gegrond. De loveseat naar de winkel gebracht, en het bedrag word teruggestort op mijn rekening. Hele nette oplossing, jammer van de tijdsduur.

Marathon 77

Ook een klacht indienen over Blokker?