Klacht Blokker: Medewerker hoest (express) in de hand waarmee deze de retourbon geeft.

Jos & Ine Oosterhuis-Kant

Vrijdagmorgen 27 maart 2020 om 10:20 uur bracht ik teleurgesteld mijn artikel “Soehne KWGS Page Compact” retour in uw vestiging aan de Pleintjes 48 in Veldhoven
Het artikel was als beste getest door de consumentenbond waar ik lid van ben, maar viel in het gebruik erg tegen.
Ik vroeg aan de verkoper of ik contactloos kon retourpinnen waarop hij antwoordde "waarschijnlijk niet, maar u kunt het proberen”
Vervolgens bleek dit niet te werken waarop ik mijn bankkaart in het apparaat moest steken en de pincode intoetsen.
Ik vroeg aan de verkoper of het bedieningspaneel werd schoongemaakt, waarop hij antwoordde door te hoesten in zijn rechterhand.
Dit hoesten op deze manier herhaalde hij nog 2x al pratend tegen zijn vrouwelijke collega, waarna hij met dezelfde hand mij de bon ter tekening gaf en de klant-kopie overhandigde.
Ik ondertekende en verbaasde mij erover waarom hij niet in zijn elleboog hoestte, zoals landelijk door het RIVM geadviseerd.
Ik besloot het hem NIET te vragen waarom hij dit niet deed.
Thuisgekomen werd ik steeds verontwaardigder over het gebeurde.
Het Corona virus kan 2-3 dagen op papier overleven.
Ik realiseerde me dat deze oudere Blokker meneer dit express deed, wellicht omdat mijn vragen hem irriteerden.

Als 68 jarige rijd ik vrijwillig koeriersdiensten voor prikposten om bloed van patiënten naar het laboratorium te brengen.
Voor ons geleden strenge protocollen die we naleven over hygiene.
Daarnaast behoor ik gezien mijn leeftijd tot de risicogroep.

Ik ben zéér ontdaan en verontwaardigd over het gebeurde.
Het impliceert iets vreselijks waar geen excuses voor zijn.
De bon staat in de bijlage.

Zorgen dat dit niet meer voorkomt bij andere klanten

Jos & Ine Oosterhuis-Kant
    Blokker is muisstil en reageert helemaal niet!

Jos & Ine Oosterhuis-Kant

Ook een klacht indienen over Blokker?