Klacht Blokker: misleiden aanbieding pannenset blokker

Jean

Afgelopen zaterdag bij Blokker geweest en zag een BK pannenset Vision staan voor 99 euro. De verkoopster vertelde mij als u deze pannenset op a.s
Maandag vanaf 18.00 uur koopt krijgt u nog eens 15% extra korting. Gisteren was ik precies om 18.00 bij de kassa filiaal De Linie in Apeldoorn en moest toch 99 euro afrekenen. Dit was al een folderaanbieding en deed kennelijk niet mee met de actie. Hoorde zojuist nog in de auto rond 18.00 uur de reclame van Blokker, 15% korting op alles! Dus niet! Vindt omdat het mij toegezegd is door de verkoopster van Blokker dat ik er toch recht op heb. De kassamedewerkster stond zelf ook even in dubio maar helaas zei ze mag ik het u niet geven. Hoe gaan we dit oplossen Blokker? Heb de pannenset wel gekocht als kerstkado.

Ik zou graag alsnog 15 euro korting willen terugkrijgen of in vorm van waardebon van Blokker, omdat mij toegezegd is door verkoopster van Blokker dat ik op deze pannenset 15% korting zou krijgen op maandag 9 november tussen 18.00 en 21.00 uur.

Blokker

Beste mevrouw Angel,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij begrijpen uit uw bericht dat u niet juist geïnformeerd bent door een Blokker medewerkster betreffende de voorwaarden van de kortingskoopavond. Tijdens deze kortingskoopavond werd er inderdaad 15% korting gegeven op bijna alles. Bovendien waren er speciale aanbiedingen geselecteerd waarop een nog hogere korting werd gegeven. Deze artikelen stonden in de speciale folder voor deze kortingsavond. In de voorwaarden van de folder stond vermeld dat er op de aanbiedingen uit deze folder geen extra 15% korting zou worden gegeven. De 5 delige pannenset Vision van BK stond in deze kortingsavond folder. De adviesprijs van deze pannenset is gesteld op € 266,50. De set werd hierin al aangeboden met een korting van ruim 62%.

Wij begrijpen dat u het vervelend vindt dat u verkeerd voorgelicht bent door de Blokker medewerkster. Hier bieden wij onze excuses voor aan. Echter is dit niet met opzet gebeurd. Blokker gaf op deze avond inderdaad 15% korting op bijna alle artikelen. Mogelijk heeft de medewerkster over het hoofd gezien dat de pannenset onder de speciaal geselecteerde artikelen viel.

Blokker zal niet mee gaan in de door u gewenste oplossing. De pannenset is al verkocht met een korting op de adviesprijs van ruim 62%. Blokker zal u op dit artikel geen 77% korting geven.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice
    Jean
    Blokker biedt alleen excuus aan, maar mijn mening is dat het mij is toegezegd dat ik 15% korting zou krijgen als ik deze pannenset op maandag tussen 18.00 en 21.00 uur zou kopen. Een mondelinge overeenkomst/toezegging is naar mijn mening ook geldig. Ze zeggen u heeft al een fixe korting gekregen, maar deze pannenset is al vaker in de aanbieding geweest voor dit bedrag. Dat de medewerkster het over het hoofd heeft gezien klopt niet, ze heeft het zelf aangewezen op de folder.
    Blokker

Beste mevrouw Angel,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te horen dat u door de medewerkster foutief bent geïnformeerd. Dit had niet mogen gebeuren, hier bieden wij dan ook onze excuses voor aan.

In de actiefolder van de kortingskoopavond staat echter duidelijk aangegeven dat er op de speciaal geselecteerde top aanbiedingen uit de folder geen extra 15% korting gegeven zal worden. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent doordat de medewerkster zich kennelijk in de actie heeft vergist. Toch zal Blokker u niet de 15% extra korting retourneren.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice
    Jean
    Blokker heeft helemaal niets aan mijn klacht gedaan. Niet de 15% korting gegeven die mij beloofd was door de medewerkster van Blokker en ook niet bv een tegoedbon gegeven. Zeer star en klantonvriendelijk. Mij zien ze niet meer bij Blokker terug.

Jean

Ook een klacht indienen over Blokker?